- Sklep
- Reklamacje
Reklamacje
Formularz Reklamacji Towarów
Zwrot Produktu
- Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony w Safiri Store produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami, tj.: Safiri Store ul. Dymińska 2 m.110 01-519 Warszawa.
- Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
- W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki, w przypadku zwrotu Produktu zgodnego z przedmiotem zakupu oraz zapisów ust. 2 powyżej, Safiri Store zwróci należność za zwrócone Produkty za pomocą tej samej metody płatności, która została wybrana podczas dokonywania zamówienia.
Reklamacja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- Ze względu na ręczny oraz rzemieślniczy charakter produkcji poszczególnych Produktów, Safiri Store na stronach Sklepu internetowego szczegółowo opisze stan techniczny każdego Produktu w przypadku jego zakwalifikowania jako produkt II gatunku, w tym jego ewentualne wady nie mające wpływu na jego normalne użytkowanie oraz funkcjonalność.
- Safiri Store jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad, z zastrzeżeniem ust. 2 powyżej.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego w Safiri Store towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym, za wyjątkiem wad opisanych zgodnie z ust. 2 powyżej. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie, drogą elektroniczną na adresy: Safiri Store ul. Dymińska 2 m.110, 01-519 Warszawa lub kontakt@safiri-store.pl albo przy wykorzystaniu formularza reklamacyjnego, jeśli został udostępnionego przez Safiri Store.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku
z wadą towaru. - Safiri Store ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Safiri Store dopuszcza następujące formy rozwiązania uznanych reklamacji:
- naprawę Produktu / usunięcie wady,
- w przypadku braku możliwości dokonania ww. czynności Safiri Store proponuje jedno lub kilka z poniższych rozwiązań:
- wymiana Produktu na nowy, wolne od wad,
- obniżenie ceny,
- zwrot środków za reklamowany Produkt
- Jeżeli w ramach procedury reklamacyjnej Safiri Store nie ma możliwości zweryfikowania podstawy złożonej reklamacji, Klient zobowiązany jest do odesłania zareklamowanych Towarów na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
- W przypadku, gdy nie występują podstawy do uznania reklamacji zakupionych Produktów, przekazanych Safiri Store na podstawie ust. 8 powyżej, Safiri Store odeśle ww. Produkt Klientowi na jego koszt, a w przypadku braku akceptacji poniesienia takiego kosztu, Klientowi przysługuje prawo osobistego odbioru towaru pod adresem wskazanym w § 3 niniejszego Regulaminu.
- W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.